ابزار رایگان وبلاگ

ثنا باکس ثنا باکس

اسلایدر

دانلود تک تک آهنگ های سامی بیگی با لینک مستقیم

عشق و صفا
عشق و صفا

 

http://axgig.com/images/40567457001134803719.jpg

بیوگرافی سامی بیگی

سامی بیگی متولد : ۲ آذر ۱۳۶۱ از تهران،

در حال حاظر los angeles, california زندگی میکنه

یه مدت کوتاهی در گروه بلک کتس با ادی کار میکرد و خواننده ی اصلی بود.

آهنگ هایی که در بلک کتس خونده: برو _ دردسر _ یکی بود یکی نبود _ ای داد _ امان. بعدها سامی بیگی از بلک کتس بیرون آمد و آهنگ های دیگر خود را به تنهایی به بیرون عرضه کرد.

دانلود تک تک آهنگ های سامی بیگی با لینک مستقیم

دانلود آهنگ سامی بیگی به نام این عشقه

دانلود آهنگ سامی بیگی به نام ای جونم

دانلود آهنگ سامی بیگی به نام امان

دانلود آهنگ سامی بیگی به نام دنیا مال ماست

دانلود آهنگ سامی بیگی به نام آهنگ تو

دانلود آهنگ سامی بیگی به نام بازیم میده  

دانلود آهنگ سامی بیگی به نام برو 

دانلود آهنگ سامی بیگی به نام تهران و آره 

متن اهنگ در ادامه مطلب

متن اهنگ

دلت با من هماهنگه نگاه تو تو چشمامه
تنت با من میرقصه همون حسی که میخوامه
تو این دنیا واسه شبها جز آغوشت پناهی نیست
 با این حالی که من درم جز اینجا دیگه جایی نیست
همینجا با تو میمونم همینجا که هوا خوبه
 نفس تو سینه میگیره دلم واسه تو میکوبه

من یه دیوونم وقتشه عاقل شم
تو ته خوبی حق بده عاشق شم
عمرمو گشتم تا که تو پیدا شی
 هیچی نمیفهمم فقط میخوام باشی
دلت با من هماهنگه نگاه تو تو چشمامه
تنت با من میرقصه همون حسی که میخوامه

تو این دنیا واسه شبها جز آغوشت پناهی نیست
با این حالی که من درم جز اینجا دیگه جایی نیست

همینجا با تو میمونم همینجا که هوا خوبه
نفس تو سینه میگیره دلم واسه تو میکوبه
من یه دیوونم وقتشه عاقل شم
تو ته خوبی حق بده عاشق شم
عمرمو گشتم تا که تو پیدا شی
هیچی نمیفهمم فقط میخوام باشی


نظرات شما عزیزان:

Looooooooov
ساعت20:10---25 آذر 1393
من عاشق اهنگهای سامی بیگی ام.هم اهنگاش عالیه هم خودش خوش تیپه

ماری
ساعت19:16---5 مرداد 1393
عالیه

ترسا
ساعت12:25---8 اسفند 1392
عاشق اهنگ هاشم
پاسخ: ممنون و متشکرم از نظرتون بنظر بنده هم بسیار زیبا هست


نام :
آدرس ایمیل:
وب سایت/بلاگ :
متن پیام:
:) :( ;) :D
;)) :X :? :P
:* =(( :O };-
:B /:) =DD :S
-) :-(( :-| :-))
نظر خصوصی

 کد را وارد نمایید:

 

 

 

عکس شما

آپلود عکس دلخواه:






برچسب‌ها: دانلود تک تک آهنگ های سامی بیگی با لینک مستقیم,
+ شنبه 4 آبان 1392 ساعت 23:25 توسط علی جبلی